دستگاه خراطی الفا جت تبریز

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

ابعاد کلی دستگاه خراطی الفا جت مدل x100

این دستگاه دارای ابعاد بسته بندی 60*36*110 سانتیمتر میباشد که بیشترین طول کارگیری دستگاه در حالت عادی 60 سانتیمتر و با قطعه واسطه به 80 سانتیمتر میرسد . همچنین فاصله مرکز محور دستگاه تا بدنه آن 16 سانتیمتر است که با این شرایط میتوان سینی یا کاسه های چوبی تا قطر 32 سانتیمتر را خراطی کرد.

دستگاه خراطی الفا جت

متریال ساخت و وزن دستگاه خراطی الفا جت مدل x100 :

تمامی قطعات بکار رفته در این دستگاه از چدن ریخته گری بوده و این امر سبب شده که وزن دستگاه به 62 کیلو گرم برسد . این وزن برای برای یک دستگاه خراطی رو میزی وزن بسیار مناسبی است و ایستایی خوبی به دستگاه میدهد . جهت ریل راهنمای دستگاه از میل ترانس تو پر به قطر 40 میلیمتر استفاده شده و کلگی دستگاه و مرغک روی این ریل دقیقا در یک راستا بوده و سبب هم مرکزی دستگاه میشود . جلو و عقب دستگاه توسط دو عدد سینی فلزی پوشش داده شده است که براحتی نیز قابل جدا شدن است .

از آنجایی که دستگاه خراطی الفا جت یک دستگاه رو میزی میباشد در حالت عادی بدون پایه عرضه میشود ولی امکان سفارش پایه بصورت جداگانه برای اسن دستگاه فراهم میباشد . پایه های تولیدی دستگاه از جنس پدن ریخته گری شده میباشد که بدلیل وزن بالا استحکام و ایسایی بسیار مناسبی به دستگاه میبخشد .

دستگاه خراطی الفا جت

قدرت موتور و سیستم تغییر دور دستگاه خراطی الفا جت :

جهت این دستگاه از موتور 3/4 اسب با دور 1400 دور در دقیقه شرکت موتوژن بصورت پیش فرض استفاده شده است این میزان از قدرت برای یک دستگاه خراطی رو میزی مناسب بوده و توانایی تراش انواع کاسه و ظروف چوبی را دارا میباشد . اما بنا به درخواست مشتری امکان استفاده از موتور یک اسب نیز وجود دارد . قدرت موتور توسط تسمه به محور مرکزی دستگاه منتقل میشود . برای تغییر دور دستگاه از فولی 3 حالته استفاده شده که سه دور 1000 - 1400 -و 2000 دور با جابجایی تسمه بین فولی ها امکان پذیر است .

این دستگاه با توجه به درخواست مشتری امکان نصب اینورتر را نیز دارا میباشد . اینورتر یا درایو دستگاهی است که توسط ان میتوان دور موتور را توسط ولوم تغییر داد و نیازی به تغییر محل تسمه نیست .

دستگاه خراطی الفا جت

سایز محور مرکزی دستگاه خراطی الفا جت

محور اصلی دستگاه خراطی طوری طراحی شده که کلیه چهار نظامهای مخصوص خراطی با محور 25 میلیمتر 8 دندانه براحتی روی ان نصب میشوند . مرغک دستگاه خراطی دارای دنباله کونیک با مورس 2 هست که تمامی دنباله های موجود در بازار بر روی دستگاه قابل نصب هست و از طرفی شما براحتی میتوانید با یک سه نظام و یک دنباله m2 یک سه نظام مته درست کرده و در سوراخکاری های طولی از آن استفاده نمایید .

الفا جت تبریز

بسته بندی و ارسال دستگاه خراطی الفا جت

ارسال این دستگاه به تمام نقاط ایران از طریق شرکتهای باربری امکان پذیر است . دستگاه دارای کارتن میباشد که توسط تسمه بر روی پالت چوبی قرار دارد و از هر لحاظ در حمل و نقل ایمن میباشد .

متعلقات دستگاه خراطی الفا جت :

لوازم جانبی دستگاه خراطی الفا جت عبارتند از : یک عدد مهره 3 نیش - 1 عدد صفحه کارگیر - یک مجموعه افزایش طول کارگیر - مرغک دستگاه

امیدواریم با استفاده از این توضیحات بتوانیم به شما در انتخاب دستگاه خراطی مورد نیازتان کمک کرده باشیم . چنانچه شما از این محصول خریداری کرده اید و تجربه کار با آن را دارید لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید . ما میکوشیم تا یک محصول خوب و کارا را به شما عرضه نماییم .

جهت مشاهده قیمت دستگاه خراطی الفا جت کلیک کنید


شاید این مطالب برای شما مفید باشد :

مغار های خراطی کاسه تراش و روش تیز کردن انها
راهنمای خرید دستگاه خراطی
معرفی ابزارهای کاربردی در نجاری
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی