کد تخفیف

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

کد تخفیف

چگونه کد تخفیف دریافت کنم ؟

از آنجایی که تمامی فعالیت های ساز ابزار بصورت اینترنتی میباشد و لذا خصوصیات فروشگاه اینترنتی قیمت ثابت محصولات برای همگان میباشد. ساز ابزار شرایطی در نظر گرفته است که مشتریانی که خرید های بیشتری از ساز ابزار دارندو در جهت معرفی سایت ساز ابزار به دیگران اقدام میکنند با مشتریان عادی که ممکن است خرید چندانی از سایت نداشته باشند متمایز باشند .

در نسخه جدید ساز ابزار تمامی محصولات دارای امتیاز خرید هستندکه با خرید آن محصول شما امتیاز مربوط به آن محصول را کسب کرده و در پروفایل خود متوانید مجموع امتیازات خود را مشاهده نمایید .از طرفی اگر شما برای محصولات سازابزار نظر ثبت کرده  تا بقیه مشتریان از نظریات شما استفاده کنند نیز شما دارای امتیاز مشخصی میباشد و همچنین اگر ساز ابزار را به دوستان خود معرفی نماییداین عزیزان میتوانند هنگام ثبت نام در سایت نام کاربری شما را در قسمت معرف ثبت نمایندکه شما با این عمل نیز امتیاز مخصوص به آن را کسب میکنید.

حال چگونه برای دریافت کد تخفیف اقدام کنید :

در واقع کدی برای شما ارسال نمیشود و تخفیف شما بصورت سیستمی لحاظ میگردد . پس از آنکه مجموع امتیازات شما با خریدی به 1000 برسد  .  با کسر 1000 امتیاز ، از امتیازات شما تخفیف ده درصدی در پروفایل شما ثبت میشود که بمدت یک ماه و یک خرید اعتبار دارد . برای استفاده از تخفیف نیاز به وارد کردن کد تخفیف نیست بلکه بصورت سیستمی در فاکتور خرید شما لحاظ میگردد . این مورد از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی میگردد .و همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت و ثبت سفارش از این وضعیت باخبر شوید .  چنانچه خریدار به هر دلیلی زمان یک ماهه خود را از دست بدهد تخفیف لحاظ شده غیر فعال خواهد شد و غیر قابل برگشت میباشد . و تعهدی مبنی بر لحاظ کردن تخفیف پس از موعد مقرر متوجه سازابزار نمیباشد . 

مهم : مجموعه دستگاهها شامل کد تخفیف نمیباشد .