معرفی برند چوتاشی® تولید کننده ابزار آلات هنرهای چوبی

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

معرفی برند چوتاشی چوتاشی ®/ ®choutashi

برند تجاری محصولات شرکت سازابزار باباگل است. سازابزار کلیه محصولات مرتبط با چوب و نجاری خود را با این برند عرضه مینماید. این برند در تاریخ 98/08/22 در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است. محصولات عرضه شده بااین برند صرفا مختص تولیدات داخل کشور نبوده بلکه با توجه به نیاز بازار و امکان سنجی و بررسی های دقیق توسط کارشناسان ما ممکن است از تولیدکنندگان معتبر در سراسر دنیا نیز جهت تولید محصولات چوتاشی استفاده شود.

Iranian woodworking tools

Iranian woodworking tools

و اما این واژه به چه معناست و از کجا پدید آمده است :

هنر چوتاشی از دیرباز در شمال کشور رواج بسیار داشته و از قدمت بسیار بالایی برخوردار است . چوتاش در زبان تالشی از دو واژه "چو" به معنی چوب و واژه "تاش " معنی تراش تشکیل شده است . و وقتی این دو واژه با هم تلفظ شود کلمه چوتاش به معنی چوب تراش پدید میاید . در واقع چوتاش در زبان تالشی به شخصی گفته مشود که به فعالیت تراشیدن چوب اشتغال داشته باشد. چوتاشها در گذشته با ابزارآلات بسیار ساده که در محل سکونت هر فردی وجود دارد با بهره گیری از ذوق خود به تولید وسایل مورد نیاز زندگی خود مانند انواع قاشق،کترا (کف گیر )،کاسه و ... میپرداختند. ابزار مورد استفاده چوتاشها ابزار آلاتی از قبیل داس - تبر - دکن (ابزاری برای گود کردن قاشق ) , میباشد .

عبارت چوتاشی نیز در زبان تالشی به معنی چوب تراشی بوده و از آنجایی که این هنر بصورت اجدادی در خانواده سخایی رواج داشته و زنده یاد عین الله سخایی قلعه رودخانی (باباگل) آثار زیبایی از خود دراین مورد بجا گذاشته است،این واژه اصیل به عنوان نام تجاری محصولات شرکت سازابزارباباگل انتخاب شده است. امیدواریم با همراهی شما مخاطبان عزیز روز به روز شاهد محصولات جدید و منحصر به فردی در این زمینه باشیم .


لوگو های مربوط به برند چوتاشی :

Iranian woodworking tools

لوگوی برند چوتاشی

لوگوی برند چوتاشی

شاید برای شما جالب باشد :

مشاهده کلیه محصولات چوتاشی®

ابزار آلات چوتاشی را بهتر بشناسیم

برچسب ها : برند چوتاشی معرفی برند چوتاشی چوتاشی choutashi ابزار چوتاشی لوگوی چوتاشی چوتاشی ایران
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی