راه اندازی پنل فروش ویژه سازندگان آلات موسیقی

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

راه اندازی پنل فروش ویژه سازندگان آلات موسیقی 17 مهر 1398

راه اندازی پنل فروش ویژه سازندگان آلات موسیقی

با سلام خدمت مشتریان عزیز 

به اطلاع میرساند پنل فروش سازابزار (مارکت پلیس ) با امکانات کامل فروشگاهی راه اندازی شده با استفاده از این پنل فرد طرف قرار داد میتواند شخصا اقدام به بارگذاری محصولات روی سایت سازابزار کرده و و با توجه به شرایط مندرج در موافقتنامه ای که بدین منظور آماده شده است اقدام به فروش محصولات خود نماید . این سامانه در حال حاضر فقط برای تولید کنندگان آلات موسیقی عرضه میشود و در اینده با توجه به نوع فعالیت و بازخورد،  ممکن است برای سایر تولید کنندگان محصولات چوبی نیز عرضه شود . 

از خصوصیت های بارز این سامانه قرار گیری اطلاعات کامل سازنده هر ساز در توضیحات محصول میباشد که خریدار میتواند با خیالی اسوده نسبت به خرید اقدام نماید . این سامانه طوری طراحی شده است ساز ابزار در این فرایند به عنوان یک ضمانت کننده خرید عمل کرده و مشتری را به سازنده ساز ارتباط میدهد و از طرفی مبلغ پرداخت شده توسط مشتری تا زمان تحویل گرفتن ساز نزد سازابزار بصورت امانت محفوظ بودهو با توجه به شرایط مندج در توافقنامه قابل استرداد است . 

کلیه سازندگان به دو صورت امکان استفاده از پنل فروش را دارند 

1- ثبت اطلاعات کارگاه در سامانه کارگاههای سازسازی ایران که این خدمات کاملا رایگان میباشد و در حال حاضر در مشغول جمع ۀوری اطلاعات کارگاهها هستیم 

2- دریافت پنل فروش (امکان بارگذاری محصولات در سایت سازابزار ) (هزینه فعال سازی و پشتیبانی یکساله 100 هزار تومان )

جهت کسب اطلاعات بیشتر  میتواند  لینکهای زیر مراجعه نمایند . 

مشاهده کارگاههای سازسازی ایران 

ثبت  مشخصات کارگاه در لیست کارگاههای سازسازی ایران 

شرایط و قوانین و مقررات مربوط به پنل فروش 

ثبت نام جهت دریافت پنل فروش 

مشاهده یک نمونه ساز پس از قرار گیری در سایت