پنل تبلیغاتی

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo

پنل تبلیغاتی

پرتال کارگاههای هنرهای چوبی در ایران

مشتری عزیز سلام
ما در سازابزار تصمیم گرفتیم که جهت حمایت از کارگاههای تولیدی مرتبط با هنرهای چوبی یک پنل تبلیغاتی راه اندازی نماییم. در این پنل هر کارگاه دارای یک پیج اختصاصی به آدرس اختصاصی بوده و در این پیج تمامی اطلاعات کارگاه به همراه چند تصویر و راههای ارتباطی اعم از تلفن تماس، آدرس پیج و ... قرار داده می شود. که این پنل برای همه مشتریان بصورت کاملا رایگان و دائمی می باشد. از انجایی که سازابزار از ابتدای فعالیت خود رسالت اصلی خود را توانمند سازی کارگاههای تولیدی مرتبط با هنر های چوبی قرار داده است این امکان فراهم شده تا اطلاعات جمع کثیری از کارگاههای مرتبط با هنرهای چوبی اعم از کارگاههای سازسازی - کارگاههای خراطی - کارگاههای صنایع دستی چوبی ، آموزشگاههای هنرهای چوبی در یک مکان جمع آوری گردد و برای همگان قابل دسترس باشد.
این امکان در 3 سطح دسترسی تعریف شده است و هر کارگاه با توجه به نوع فعالیت و امکانات خود میتواند یکی از آنها را انتخاب نماید. آدرس اختصاصی پنل هر کارگاه در سایت سازابزار بصورت ( WWW.SAZABZAR.IR/YOUR NAME) تعریف میشود که شما میتوانید آز این ادرس در پیج های کاری و یا تبلیغات خود استفاده نمایید .

چرا باید در پنل تامین کنندگان ثبت نام نمایم؟

امروزه استفاده از فضای مجازی در کسب و کارها بسیار رونق گرفته و کمتر کسب و کاری را می توان یافت که در فضای مجازی یک صفحه نداشته باشد. ما شاهد بوده ایم که در بسیاری از مواقع فضای مجازی از دسترس عموم خارج شده و یا صفحاتی که به کلی از دسترس مالک پیج خارج شده است.
از طرفی ایجاد فروشگاه اینترنتی مستلزم داشتن محصولات متنوع در حد یک فروشگاه میباشد و دارای هزینه های نگهداری نسبتا بالایی بوده و وقت بسیار زیادی را از تولید کننده سلب مینماید. این امکان در حال حاضر بصورت رایگان در اختیار تمامی مشتریان قرار گرفته است. شما می توانید با کلیک بر روی دگمه ورود به پنل اگهی های ثبت شده کارگاههای مختلف را مشاهده نمایید . و در صورتی که تصمصم بر این گرفیتد تا اطلاعات شما نیز ثبت گردد کافی است فرم زیر را تکمیل نموده تا پس از بررسی های لازم اطلاعات شما در این پنل قرار گیرد.

پنل های تبلیغاتی سازابزار در سه سطح به شرح زیر دسته بندی می شود:

پنل سطح 1 : در این پنل، اطلاعات کارگاه تولیدی اعم از تلفن تماس، آدرس کارگاه با امکان ثبت لوکیشن، آدرس پیچ کاری در فضای مجازی، امکان نظر کاربران، امکان انتخاب محدوده خدمات و معرفی و رزومه کارگاه ثبت می شود که برای همه کاربران اینترنت قابل دسترس بوده و کاملا رایگان می باشد . نمونه پنل سطح 1


پنل سطح 2 : در این پنل علاوه بر امکانات پنل سطح یک امکان ویرایش صفحه اصلی پنل - امکان ایجاد گالری تصاویر از محصولات برای کارگاه فراهم می شود و‌کارگاه با توجه به تعداد محصولات تولید یک حق اشتراک سالیانه پرداخت مینماید . در این سطح امکان فروش آنلاین برای کارگاه فراهم نیست و صرفا یک کاتالوگ آنلاین بحساب می آید .
در حال حاضر حق اشتراک سالیانه ۵۰۰ هزار تومان برای حداکثر ۱۰ محصول میباشد .
نمونه پنل سطح 2



پنل سطح 3 : در این پنل علاوه بر امکانات پنل سطح 1 و 2 امکان تعریف محصول و کنترل موجودی و مشاهده سفارشات و پردازش سفارشات و فروش آنلاین از طریق سایت سازابزار برای مشتری فراهم می شود .
هزینه راه اندازی این پنل به شرح زیر میباشد
این پنل حق اشتراک سالیانه نداشته و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در ابتدای راه اندازی پنل اخذ میگردد.
مشتری محدودیتی در تعریف محصول نداشته اما با توجه به دسته بندی محصول بین ۵ تا ۱۵ درصد از مبلغ فروش کارمزد سازابزار میباشد.
نمونه پنل سطح 3




ثبت اطلاعات پنل تامین کنندگان

اطلاعات فردی

تصاویر

لوکیشن کارگاه

نوع پنل درخواستی