دریافت فاکتور رسمی

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo

دریافت فاکتور رسمی


با درود خدمت شما مشتریان عزیز

فاکتور رسمی به عنوان یک اثبات تراکنش تجاری و مدرک مالیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق قوانین مالیاتی مختلف، هر دو طرف معامله (فروشنده و خریدار) می‌بایست فاکتور را نگهداری کنند و در صورت نیاز به مقامات مالیاتی ارائه دهند. فاکتور رسمی معمولاً برای ثبت در دفاتر حسابداری شرکت‌ها و محاسبه مالیات‌ها و هزینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اما آیا همه فروشندها و یا هر شخصی میتواند فاکتور رسمی صادر نماید ؟ در جواب این سوال باید گفت که در حالت عادی صدور فاکتور رسمی برای همگان میسر نیست و اگر فردی بخواهد در یک معامله ای فاکتور رسمی صادر نماید باید حتما دارای کد مالیاتی و کد اقتصادی معتبر باشد. امکان صدور فاکتور رسمی برای شرکتها و فروشندگان میتواند دلیلی بر معتبر بودن آن فروشند باشد . یعنی فروشنده یک فروشنده معتبر در رمینه کاری خود بوده و فعالیتهای تجاری آن کاملا شفاف میباشد و خریدار با خیالی راحت میتواند اقدام به معامله نماید.

صدور فاکتور رسمی باید طبق قوانین و مقررات مالیاتی انجام شود؛ و باید اطلاعات و جزئیات لازم را دربرگیرد. در بسیاری از موارد، استفاده از فاکتور رسمی برای تراکنش‌های تجاری الزامی است و عدم رعایت آن ممکن است منجر به مشکلات قانونی و مالی شود. فروشگاه اینترنتی سازابزار از زیر مجموعه های شرکت سازابزار باباگل میباشد که در صورت لزوم امکان صدور فاکتور رسمی برای شرکتهای حقوقی و دولتی وجود دارد .از کاربرد های دیگر پیش فاکتور ارایه به بانک جهت دریافت تسهیلات میباشد که یکی از مدارک اصلی جهت دریافت تسهیلات میباشد.
شما مشتری عزیز چنانچه برای خرید سازمانی خود و یا دریافت تسهیلات نیاز به پیش فاکتور رسمی دارید میتوانید با پشتیبانی شرکت به شماره 01391007271 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید.