پرگاس وود

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo
پرگاس وود

پرگاس وود

تولید کننده ظروف آشپزخانه چوبی و اکسسوری چوبی

مشاهده شماره تلفن

رشت - کیلومتر 6 جاده فومن - روستای پسیخان

تولید ظروف چوبی در رشت تولیدی پرگاس پرگاسوود پرگاس وود اکسسوری چوبی تولید ظروف اشپرخانه

ارسال از

جستجو

تولید ظروف چوبی پرگاس

Slide #1
به واسطه زندگی در شهر رشت و آشنایی با صنایع دستی این منطقه از سرزمینمان ایران و همچنین علاقه ی شخصی به کارهای چوبی، با هنر خراطی آشنا شدیم و با کنکاش در تاریخچه و قدمت این هنر کهن در دنیا ، بیشتر به ارزش این هنر زیبا پی بردیم. اما سوالی ذهن ما را به خود مشغول کرده بود . اینکه چرا این هنر زیبا و اصیل اینقدر محجور مانده و رو به فراموشی است؟
از اینرو با هنرمندان و اساتید این حرفه همکلام شدیم. برآیند گفته ها ما را به این نتیجه رساند که با گذر زمان و تغییر سبک زندگی انسان معاصر، علایق ، کاربردها و شیوه ارائه محصولات نیز تغییر کرده است . این در حالی است که انسان امروزی هرچقدر به سمت مدرنیته رفت نیاز به استفاده از محصولات ارگانیک در زندگی آن نمایان تر شد .
بدیهی است که حرفه خراطی در کشورهای صنعتی خیلی بیشتر از ایران رشد و توسعه پیدا کرده است. دلیل آن هم استفاده از ابزارهای پیشرفته و تکنیک های جدید می باشد .حال با استفاده از تجارب گرانبهای اساتید کشورمان در تلاشیم تا محصولی کاملا ارگانیک و کاربردی و در عین حال متناسب با سبک زندگی امروزی را ارائه دهیم . ما معتقدیم آنچه این روزها را متفاوت میسازد ، انرژی بخش بودن اشیاء پیرامونمان است .
ا سال ها سفر به نقاط مختلف ایران زمین با صنایع دستی متنوع و اساتید این صنایع آشنا شدیم. بیشتر کارگاه ها را بدلیل سنتی بودن در اجرا و ارائه و همچنین بروز نشدن طرح ها و عدم انتقال مهارت به نسل جدید، روبه افول دیدیم و متوجه شدیم با وجود مهارت بالای اساتید، بدلیل شکافی که مابین فرهنگ کهن و تجددگرایی ایجاد شده، مردم ارتباطی با گنجینه های والای هنر دستی ایران برقرار نمی کنند. از اینرو بعد از انتخاب هنر خراطی ، بر آن شدیم تا این هنر دیرینه را با دنیای مدرن آشتی دهیم. پرگاس جریانی نوین در هنر خراطی را به شما ارائه می دهد.
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد شوید.
نظرات
    محصولات
    تعداد موارد