خدمات حک لیزری فایبر و چاپ تامپو در رشت

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

خدمات حک لیزری فایبر و چاپ تامپو در رشت 4 مهر 1401

خدمات حک لیزری فایبر و چاپ تامپو در رشت

خدمات حک لیزری و چاپ تامپو در گیلان

شرکت سازابزار باباگل از این پس در زمینه‌ی حکاکی روی فلزات و چاپ تامپو در خدمت مشتریان عزیز است. این امر با بهره‌مندی از دستگاه فایبر 50 وات و همچنین دستگاه تمام اتوماتیک چاپ تامپو صورت می‌پذیرد. شما مشتریان محترم در شهر رشت و سایر شهرهای نزدیک می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ضمنا این خدمت صرفا به صورت حضوری ارائه می‌گردد.


دستگاه فایبر مارکینگ فلزات 50 وات

حکاکی فایبر در رشت


این دستگاه توانایی حک روی تمامی فلزات با عمق‌های مختلف تا 0.7 میلیمتر را دارد. حکاکی روی بدنه‌ی فلزی محصولات، پلاک‌ها، هدایای تبلیغاتی، قالب‌های صنعتی و ... از جمله این توانایی‌ها است. با توجه به لنزهای موجود در مجموعه، امکان حکاکی تا ابعاد 30*30 سانتی‌متر فراهم است. بدیهی است هر چه ابعاد لنز کوچک‌تر باشد قدرت حکاکی و عمق نفوذ لیزر بیشتر می‌شود.


دستگاه چاپ تامپو تک رنگ

چاپ تامپو در گیلان

چاپ تامپو به دلیل امکانات زیاد و هزینه‌ی پایین چاپ در صنعت و هدایای تبلیغاتی مورد استفاده‌ی فراوان قرار می‌گیرد. این نوع از چاپ برای سطوح صاف، گرد، منحنی و محدب قابل استفاده است. از دیگر ویژگی‌های چاپ تامپو می‌توان به امکان چاپ روی اغلب جنس‌ها نام برد. عملیات چاپ بوسیله‌ی لاستیک ساخته شده از سیلیکون است که به آن پد گفته می‌شود. ابعاد چاپ با این دستگاه حداکثر 8*8 سانتی‌متر است.


نحوه‌ی سفارش و استفاده از خدمات حک لیزری و چاپ تامپو در گیلان

شما مشتریان محترم در شهر رشت و سایر شهرهای نزدیک می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ضمنا این خدمت صرفا به صورت حضوری ارائه می‌گردد.
آدرس: رشت، خیابان پیام نور، ناحیه‌ی کارگاهی رشت، شرکت سازابزار باباگل
تلفن تماس: 01391007271/ 09036537271


نمونه کار