تولید انواع کیف دوچرخه در شرکت سازابزار باباگل

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

تولید انواع کیف دوچرخه در شرکت سازابزار باباگل 6 بهمن 1400

تولید انواع کیف دوچرخه در شرکت سازابزار باباگل

تولید انواع کیف های دوچرخه در مجموعه سازابزار

کارگاه کیف دوزی شرکت سازابزار باباگل که تا کنون به تولید انواع کیف آلات موسیقی فعالیت داشت جهت گسترش فعالیت خود و افزایش تولیدات با بهره گیری از پرسنل خوب و زحمتکش واحد خیاطی تولید انواع کیف دوچرخه را در دستور کار خود قرار داده است . کیفهای دوچرخه با توجه به نوع کاربری خود و محل نصب روی دوچرخه تنوع بسیار زیادی داشته و این کارگاه در صدد است تا با همکاری شرکتهای معتبر پخش لوازم دوچرخه تولیدات خود را در این سری از محصولات افزایش دهد.
کیف ترک بند دوچرخه 7 لیتری سازابزار

انواع کیف دوچرخه

دوچرخه به عنوان یک وسیله تفریحی و ورزشی دارای انواع گوناگونی میباشد و با توجه به افزایش جمعیت و ترافیک سنگین شهرهای پرجمعیت روز به روز استفاده از دوچرخه رو به افزایش است. برای این وسیله کیفهای مختلفی از جمله کیف زیر زین ، کیف روی ترک بند ، کیف روی تنه، کیف خورجینی و ... وجود دارند که هر کدام از این کیفها در مدلهای مختلفی با ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید است. تا کنون دو نمونه کیف دوچرخه با کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب در این واحد تولیدی تولید شده است و روز به روز به تنوع این اقلام افزوده میشود. سیاستهای کلی مجموعه سازابزار تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی میباشد و در رسیدن به این امر از هیچ گونه تلاشی مضایقه نخواهد کرد .


کیف رو فرمانی دوچرخه

خرید عمده کیف دوچرخه

فروشگاههای محترم محصولات دوچرخه میتوانند جهت سفارش عمده کیف های دوچرخه با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ارتباط بر قرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. این واحد تولیدی آمادگی کامل برای عقد قرار داد با شرکتهای وارد کننده دوچرخه و لوازم جانبی دوچرخه جهت کیفهای تبلیغاتی و کیفهای مورد استفاده روی دوچرخه، فروشگاههای محترم لوازم دوچرخه و گروههای عزیز دوچرخه سوای میباشد .

خرید مستقیم کیف دوچرخه از تولید کننده

این مجموعه جهت سهولت در امر سفارش دوچرخه سواران و مصرف کننده نهایی نیز این امکان را فراهم آورده است تا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سازابزار براحتی بتوانند کیف مورد نظر خود را سفارش دهند .
با تشکر
1400/11/6