دومین جشنواره فروش ساز بمناسبت شب یلدا

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

دومین جشنواره فروش ساز بمناسبت شب یلدا 3 آذر 1397

دومین جشنواره فروش ساز بمناسبت شب یلدا

با سلام خدمت تمامی همکارارن و سازگران عزیز . 

فروشگاه اینترنتی سازابزار در نظر دارد برای دومین سال متوالی نسبت به برگزاری جشنواره فروش ساز با تخفیفات ویژه اقدام نماید. . شرکت در این جشنواره جهت عرضه ساز برای کلیه سازگران و همکاران عزیز فراهم بوده و کلیه این عزیزان میتوانند سازهای خود را در این جشنواره عرضه نمایند .  باشد تا این حرکت به یک سنت عمومی تبدیل شود و قدمی کوچک در جهت حفظ و اشاعه موسیقی اصیل ایرانی باشد .  

 

شرایط عمومی شرکت در این جشنواره برای سازگران 

  1. عرضه با ساز با تخفیف از شرایط اصلی شرکت در این جشنواره میباشد . حتی المقدور باید درصد تخفیفات بالای 30 در صد باشد .
  2. نیازی به ارسال ساز به دفتر سازابزار نمیباشد .و کلیه سازها مستقیما از طرف سازنده ساز برای مشتری ارسال میشود . 
  3. هر سازگر میتواند به تعداد دلخواه ساز در این جشنواره عرضه نماید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد . 
  4. سازگر باید سازهای آماده شده خود را در جشنواره عرضه نماید که پس از سفارش سریعا برای مشتری ارسال شود .تا قبل از شب یلدا ساز به دست مشتری رسیده باشد . چنانچه سازگر مایل باشد میتواند در این تاریخ نسبت به دریافت سفارش نیز با تخفیفات ویژه اقدام نماید . مدت زمان تحویل ساز به مشتری در این شرایط یک ماه میباشد . 
  5. از آنجایی که برای این جشنواره تبلیغات زیادی توسط سازابزار در فضای مجازی صورت میگیرد و روزانه سایت بیش از 1000 بازدید دارد و شماره تماس سازنده ساز در سایت نیز قید میشود  این امر میتواند به شاناساندن و تبلیغ ساز نیز کمک بسیار زیادی نماید . 
  6. شماره تماس سازگران در سایت درج میشود تا چنانچه خریدار نیاز به عکس نمونه صوتی و توضیحات تکمیلی داشته باشد بتواند با سازگر ارتباط مستقیم داشته باشد . 
  7. ساز گران موظف هستند پس از اعلام خرید توسط سازابزار ساز را با بسته بندی مناسب و مطمئن برای مشتری ارسال نمایند . 

  شرایط ارسال تصاویر برای قرار گیری در سایت 

  1. تصاویر ارسالی باید بصورت مربع باشد که این امر را میتوانید توسط نرم افزار های ویرایشکر عکس موجود در گوشی  انجام دهید . 
  2. عکسهای ارسالی باید دارای کیفیت بوده و جزییات ساز مشخص باشد 
  3. برای هر ساز میتوانید تا 4 عدد عکس آماده کنید . 
  4. بک گراند یا پشت زمینه عکس باید حتی المقدور تک رنگ ، (ترجیحا سفید) باشد . از عکاسی ساز روی مبل و فرش جدا خودداری شود . جهت عکاسی میتوانید از یک پارچه سفید رنگ استفاده نمایید . و با تنظیمات نور گوشی مقدار سفیدی بک گراند را کنترل نمایید . فراموش نشود عکس خوب و با کیفیت تاثیری بسیار زیادی در انتخاب مشتری دارد . 
  5. کلیه عکسها ترجیحا در یک فایل زیپ شده ارسال شوند . 
  6. توضیحات کامل ساز مانند قیمت اصلی ساز و قیمت با تخفیف در در یک متن جداگانه ارسال شود . 
  7. جهت ارسال تصاویر و توضیحات میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام سازابزار به شماره 09036537271 یا از طریق پشتیبانی آنلاین سایت اقدام نمایید .
  8. مهلت ارسال تصاویر و اعلام آمادگی جهت شرکت در جشنواره تا تاریخ 1397/09/20 میباشد . اولویت قرار گیری سازها در سایت به ترتیب تاریخ ارسال میباشد . چنانچه به دلیل افزایش شرکت کننده سازابزار موفق به بارگذاری تمامی سازها در جشنواره نشد هیچ گونه مسئولیتی متوجه سازابزار نمیباشد . لذا توصیه میشود چنانچه تمایل به شرکت در این جشنواره را دارید هرچه سریعا در این مورد اقدام نمایید .

 

شرایط تسویه حساب با سازندگان و نحوه فروش ساز 

  1. پس از سفارش ساز توسط مشتری به سازنده اطلاع داده میشود که باید در کوتاهترین زمان ممکن برای خریدار ارسال شود .
  2. سازنده باید در یک برگ عبارک (پس از دریافت ساز و تایید آن به سازابزار اطلاع دهید ) را در یک برگ کاغذ نوشته و همراه ساز برای مشتری ارسال نماید . 
  3. مبلغ ساز پس از تایید خریدار به حساب سازنده واریز میشود . 
  4. کارمزد سازابزار در این جشنواره 5 درصد از مبلغ فروش است که هنگام واریز وجه از مبلغ ساز کسر میگردد . 
  5. از انجایی که شماره تماس سازنده در سایت ذکر میشود هر گونه اختلاف نظر بین خریدار و سازنده باید بین خودشان حل و فصل شود و سازابزار دخالتی در این مورد ندارد . سازابزار هیچ تعهدی نسبت به واریز وجه بدون تایید خریدار به حساب سازنده ساز را ندارد .