دریافت پورسانت از سازابزار

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

دریافت پورسانت از سازابزار 23 تیر 1397

دریافت پورسانت از سازابزار

با سلام خدمت مشتریان و همراهان همیشگی سازابزار 

به اطلاع کلیه مشتریان و مخاطبان عزیز میرساند ساز ابزار جهت قدر دانی از مشتریانی که مجموعه سازابزار  را به دوستان و آشنایان خود معرفی مینمایند یک بسته تشویقی در نظر گرفته است که در ادامه بطور کامل در باره آن توضیح خواهیم داد. 

شما با معرفی هر مشتری به سازابزار چنانچه مشتری در سایت ثبت نام نماید 50 امتیاز کسب میکنید .که جهت دریافت این مقدار امتیاز بصورت عادی حداقل باید 50 هزار تومان از سایت خرید داشته باشید . با افزایش امتیازات خود به 1000 میتوانید از کد تخفیف ده درصدی استفاده نمایید .از راههای دیگر دریافت امتیاز علاوه بر خرید ارسال امتیاز و نظر برای محصولات میباشد . 

از دیگر مزایای معرفی ساز ابزار به دوستان خود دریافت درصدی از مبلغ سفارش ایشان به عنوان پورسانت میباشد که این مبلغ بصورت سیستمی در کیف پول شما شارژ میشود و در خرید های خود میتوانید از آن استفاده کنید .

حال چگونه میتوانید از این شرایط استفاده کنید : 

شما برای بهره مندی از این مزایا کافی است نام کاربری خود را در اختییار دوستتان قرار داده تا  ایشان در هنگام ثبت نام نام کاربری شما را در قسمت معرف (فیلد آخر منوی ثبت نام )وارد نماید . بعد از ثبت نام چنانچه کمتر از7 روز خریدی از سایت داشته باشد 5 درصد از مبلغ سفارش او در کیف پول معرف وی شارژ میشود . که فرد معرف میتواند از این مقدار در خرید های خود استفاده نماید . 

 

توجه : این سامانه تا اطلاع ثانوی فعال بوده سازابزار هیچ تعهدی مبنی بر فعال نگه داشتن دائمی این شرایط برای مشتریان ندارد و با توجه به شرایط حال و صلاحدید خود ممکن است تصمیم بر تعغیر موارد ذکر شده بگیرد. 

با تشکر