سوالات متداول پنل

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

سوالات متداول پنل

آیا ثبت نام در پنل هزینه دارد؟ 

ثبت نام در پنل برای سازندگان ساز که تمایل داشته باشند، اطلاعات کامل تماس و راه های ارتباطیشان در پنل برای مخاطبین نمایش داده شود، سالانه مبلغ 500.000 تومان هزینه دارد. 

اما برای عزیزانی که صرفا میخواهند محصولاتشان در سایت قرار داده شود، خیرف هزینه ای دربر ندارد. 

 

برای ثبت نام در پنل باید چه کاری انجام بدم؟ 

ابتدا باید وارد لینک ثبت نام شده و بعد از مطالعه قوانین و مقررات، فرم ثبت نام را پر کنید. 

بعد از بررسی فرم شما، از طرف سازابزار برای شما یک پنل ( صفحه اختصاصی) ساخته می شود و نام کاربری و رمز عبور در اختیارتان قرار می گیرد. 

سپس با وارد شدن به لینک اپراتور و وارد کردن نام کاربری و رمزعبود خود، وارد پنل شده و مدیریت پنل را در دست می گیرید. 

 

آیا باید محصولاتم رو به انبار سازابزار ارسال کنم؟ چطور؟

تامین کنندگانی که آلات موسیقی عرضه می کنند، نیازی به ارسال ساز به انبار سازابزار نیست و سفارشات ثبت شده باید به طور مستقیم از طرف خود سازنده برای مشتری ارسال شود. ( جزییات سفارش و اطلاعات مشتری در پنل قابل رویت هست)

اما مابقی تامین کنندگانی که محصولاتی بغیر از ساز، عرضه می کنند، باید از هر محصول حداقل 5 عدد به انبار سازابزار به آدرس: گیلان- رشت- خیابان رشتیان- کوچه 34- بن بست 53- پلاک 9 // کدپستی: 4155833767  // شماره تماس: 33550238-013 ارسال کنند. هزینه ارسال بر عهده تامین کننده می باشد.

 

درصد سازابزار از فروش چقدر است و چطور تسویه می شود؟

درصد سازابزار از فروش آلات موسیقی، 10درصد بوده و در فروش مابقی محصولات مانند انواع لوازم جانبی و محصولات چوبی و ... از 15 الی 30درصد، با توجه به محصول مورد نظر، متغیر خواهد بود. 

نحوه تسویه: پانزدهم هر ماه، با توجه به مقدار فروش هر محصول در آن ماه، با تامین کننده تسویه خواهد شد.

*سازندگان ساز می توانند به ازای دریافت مبلغ مورد نظر، از سایت سازابزار خرید کنند، که در صورت خرید از سایت، پورسانت سازابزار از 10درصد به 5درصد کاهش خواهد یافت.