کتاب آموزش جامع هنر خراطی توسط فروشگاه اینترنتی سازابزار

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

کتاب آموزش جامع هنر خراطی توسط فروشگاه اینترنتی سازابزار 2 شهریور 1400

کتاب آموزش جامع هنر خراطی توسط فروشگاه اینترنتی سازابزار

معرفی کتاب آموزش جامع هنر خراطی

به شکل دادن چوب در حال دوران توسط ابزارهای مخصوص این کار خراطی میگویند، این هنر از دیر باز در ایران رواج داشته و امروزه نیز استاد کاران بسیار زیادی به این امر اشتغال دارند. از انجایی که آموز خراطی در کشور بیشتر بصورت استاد شاگردی بوده، نبود یک منبع جامع در این زمینه بسیار احساس میشد. مجموعه سازابزار باباگل با توجه به استقبال بسیار زیاد مخاطبان و علاقمندان به این هنر اقدام به انتشار کتاب جامع هنر خراطی نموده است. این کتاب با ترجمه آقای ابراهیم شفیعی و ویرایش فنی مهندس مصطفی سخایی (مدیر و موسس سازابزار) است.

نسخه اصلی این کتاب که در کشور آمریکا تحت عنوان : the Art of woodworking - woodturning منتشر شده است که توسط جمعی از استاد کاران ماهر هنر خراطی گردآوری شده و یک مرجع کامل برای هنر خراطی به شمار میرود.

کتاب آموزش جامع هنر خراطی در 140 صفحه رنگی با همکاری انتشارات جنگل / مدال توسط فروشگاه اینترنتی سازابزار منتشر شده که شامل 6 فصل با عناوین : تجهیز کارگاه خراطی / تیز کردن ابزار / خراطی رو تراشی/ خراطی لایه چینی و ترکیبی / خراطی کاسه تراشی / انجام چند پروژه تشکیل شده است.

جهت سفارش کتاب میتوانید روی تصاویر کلیک نمایید تا به صفحه محصول هدایت شوید.

فروشگاهها و آموزشگاهای هنرهای چوبی نیز چنانچه تمایل به سفارش عمده کتاب برای هنرجویان خود دارند میتوانند با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایند .

تصاویری از کتاب آموزش جامع هنر خراطی

کتاب آموزش خراطی

کتاب آموزش خراطی  سازابزار

کتاب آموزش خراطی به روش آمریکایی

کتاب آموزش جامع هنرخراطیآموزش خراطی کتاب آموزش جامع هنر خراطی رنگیکتاب آموزش جامع هنر خراطی  به روش امریکایی

جهت سفارش کتاب کلیک کنید .