سنتور سرای صادقی

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...
سنتور سرای صادقی

سنتور سرای صادقی

ارسال از انبار

هنرکده آوای عشق 
سنتور سرای صادقی 
سال تاسیس:۱۳۶۸
محیط کارگاهی سنتور سرای صادقی مجموعا ۵۵۰ متر مربع میباشد.کارگاه شماره ۱ با ۴۰۰ متر مربع مساحت واقع در استان البرز ابتدای جاده برغان مختص تولید تا مرحله رنگ است که تعداد ۱۰ نفر پرسنل در این کارگاه فعالیت دارند . و کارگاه دوم با ۱۵۰ متر مربع مساحت واقع در استان البرز ((فردیس)) مختص رنگ ،سیم کشی،کوک و بسته بندی ست که در این کارگاه نیز ۴ نفر  مشغول به فعالیت هستند .
تعداد پرسنل اعم از تولیدی پشتیبانی و دفتری ۱۴ نفر میباشد . 
تولیدات ما شامل : انواع سنتور و مضراب سنتور میباشد.
سازهای سنتور در سه رده ی یک مهر دو مهر و سه مهر تولید میشود  و مدت زمان ارسال سازهای یک مهر از زمان ثبت سفارش ۱ ، مدت زمان ارسال سازهای دو مهر و سه مهر از زمان ثبت سفارش تا ارسال بین یک هفته الی ۱۰ روز کاری میباشد.
علاوه بر این سه مدل نمونه هایی سازهای سفارشی نیز در این مجموعه تولید میشود که مدت زمان ارسال ساز سفارشی از زمان ثبت سفارش بین ۱۵ روز الی یک ماه میباشد.تمامی مدل ها قابلیت نصب روانکوک،پیکاپ و درج نقش مینیاتور  به سفارش مشتری را دارند . 

 قیمت سازهای موجود در وبسایت سازابزار قیمت مستقیم و بدون واسطه کارگاه ما میباشد . چنانچه از طریق این پنل اقدام به خرید نمایید ساز بصورت مستقیم از کارگاه ما برای شما ارسال خواهد شد . 
تمامی مدل ها به همراه،جعبه،مضراب،نمد،سیم اضافی و ضمانتنامه کتبی یکساله تحویل خواهند شد.  جهت هرگونه توضیح یا اطلاعات بیشتر قبل از سفارش میتوانید با ما تماس بگیرید. 

تلفن تماس  : 02636505153

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد شوید.
نظرات
    محصولات
    تعداد موارد