شرایط عودت کالا

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

شرایط عودت کالا

 

هر فروشگاه اینترنتی دارای قوانینی است که مشتری قبل از خرید باید آنها را بطور کامل مطالعه نماید و از انها اطلاع کامل داشته باشد. چرا که ثبت سفارش در یک فروشگاه اینترتی به معنی قبول کلیه آن شرایط و قوانین و مقررات میباشد. 

مدت زمان یک هفته ای برگشت کالا از جمله قوانینی است که سازمان صنعت و معدن و تجارت برای کلیه فروشگاههای اینترنتی الزامی کرده است اما تنظیم شرایط آن بر عهده فروشگاه میباشد و این موارد ممکن است در فروشگاههای مختلف با هم  یکسان نبوده و متفاوت باشند . لذا مطالعه این شرایط از الزامات قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی میباشد .

شرایط برگشت دادن کالا در فروشگاه اینترنتی سازابزار به شرح ذیل است : 

شرایط کلی :

  • مدت زمان اعلام جهت عودت کالا 7 روز کاری میباشد . سازابزار تعهدی مبنی قبول  عودت کالا بعد از زمان ذکر شده ندارد .

  • قبل از عود کالا حتما باید با پشتیبانی سازابزا از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت  هماهنگی لازم صورت گیرد. در صورت ارسال بسته بدون هماهنگی مسئولیتی متوجه سازابزار نخواهد بود .

  • فاکتور خرید – یا شماره سفارش و دلیل عودت باید در بسته ارسالی موجود باشد.

  • عودت سفارش توسط مشتری و ذکر دلیل آن  به معنی قبول توسط سازابزار نبوده بلکه باید پس از دریافت بسته موارد مطرح شده خریدار توسط کارشناسان مجموعه سازابزار بررسی میگردد و چنانچه غیر ان محرز شود . بسته مجددا برای مشتری ارسال میگردد .

  • در محصولاتی که دارای بسته بندی کامل میباشند سالم بودن بسته بندی و عدم ارستفاده از کالای خریداری شده از الزامات میباشد . حتی استفاده در حد تست محصول امکان عودت انرا سلب میکند .

هزینه حمل و نقل عودت :

  • هزینه حمل و نقل در عودت سفارش بر عهده خریدار میباشد بجز در مواردی که اطلاعات کالای خریداری شده با کالای تحویلی همسان نبوده . این اطلاعات شامل برند – ابعاد – اندازه – رنگ – سایز – و ...

  • توجه بسیار مهم :  پارامتر کیفیت یا دقت کالا یا ابزار خریداری شده جز این موارد نبوده و چنانچه مشتری از کیفیت محصول خریداری شده پس از رویت محصول ناراضی باشد و اقدام به عودت نماید موظف به پرداخت هزینه حمل نیز میباشد .

  • مشتری موظف است قبل از خرید یک کالا از فروشگاه ایترنتی کلیه تحقیقات خود در مورد ان کالا را داشه باشد و به اطلاعات سایت فروشنده بسنده نکند . و پس از رسیدن به نتیجه قطعی نسبت به خرید انلاین اقدام نماید .

  • چنانچه مشتری هزینه حمل را بصورت پس کرایه ارسال کند سازبزار این اجازه را دارد که مبلغ مورد نظر را از مبلغ کل عودتی کسر نماید .

پرداخت مبلغ سفارش :

مبلغ محصول عودتی به دو صورت به انتخاب مشتریبه حساب وی  واریز میگردد .

  • شارز کیف پول در اکانت سازابزار : در این روش امکان استفاده از آن مبلغ در سفارشات بعدی وجود دارد و در لحظه انجام میشود .

  • واریز به حساب مشتری : در این روش ضمن هماهنگی با مشتری مبلغ به حساب بانکی وی واریز میگردد که ممکن است تا 2 روز کاری زمانبر باشد. 

 

به اطلاع میرساند این شرایط در مرور زمان قطعی نبوده و ممکن است به اقتضای زمان و یا صلاحدید سازابزار تغییر نماید . مشتری موظف است در بازه های زمانی مختلف این مطلب را مرور نماید.

 

با تشکر 

آخرین تغییرات : 1400/6/1