روغنهای طبیعی چوب osmo

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

روغن چوب osmo

osmo ،ازمو ، یک برند بسیار معتبر آلمانی در زمینه تولید رنگهای طبیعی ، روغنها و انواع پوشش دهنده های طبیعی مخصوص چوب است. بطور کلی محصولات این شرکت که امروزه در تمامی دنیا از آن استفاده میشود در 3 دسته بندی کلی رنگهای داخلی ، رنگهای خارجی ، و لوازم جانبی رنگ کاری وجود دارد .

عکس

روغنهای مخصوص چوب نیز که در دسته بندی رنگهای داخلی این شرکت قرار میگیرد در انواع مختلفی از لحاظ درجه براقی و یا غلظت های مختلف عرضه میشود . برای چوب پوششهای شیمیایی زیادی وجود دارد اما آنچه را که ازمو را از سایر پوشش دهنده ها جدا میکند طبیعی بودن آن است . همانطور که میدانید در تولید محصولاتی از قبیل ظروف چوبی - اسباب بازی - صفحات کابینت که در تماس با مواد غذایی هستند به هیچ عنوان نمیتوان از پوشش دهنده های شیمیایی مانند پلی استر یا کیلر سیلر استفاده کرد چرا که برای سلامتی افراد خطرات بسیاری دارد . به همین جهت در این محصولات باید از پوشش دهنده های طبیعی یا همان روغنهای طبیعی چوب استفاده نمود که ازمو یکی از سردمداران این عرصه است .

عکس

هنگامي كه چوب در فضاهاي داخل استفاده ميشود در معرض تخريب قرار ميگيرد، بنابرين نياز به محافظت دارد تا خواص طبيعي خود را حفظ كند. چوب به نفس كشيدن احتياج دارد، به اين ترتيب قابليت ارتجاعي خود را از دست نميدهد و تأثير مثبتي بر فضاي اتاق ميگذارد. رنگهاي چوب osmo نيازهاي طبيعي چوب را برطرف مينمايد، بدين معنا كه ساختاري ريز متخلخل و نانو داشته،در بافت سطحی چوب نفوذ نموده و به چوب اجازه تنفس ميدهد.

عکس

ويژگی هاي رنگ هاي چوب :osmo


+ ترك نخورده، پوسته نم يكند.
+ سطحی لطیف و رنگی زیبا و یکنواخت بر روی چوب ایجاد می نماید.
+ در برابر آب و جذب آلودگي مقاوم مي باشد.
+ در برابر نوشابه، قهوه، چاي، آ بميوه، شير و آب مقاوم می باشد.
+ سطح چوب بصورت موضعی و به راحتي قابل ترميم مي باشد.
+ براي سلامتي انسان، حيوانات و گياهان بي خطر است.
+ براي اسبا ببازي كودكان، کابینت و انواع سازها و ابزار مناسب
بوده و نسبت به تعرق مقاوم مي باشد.
+ قابل تميز كاری و نگهداري آسان می باشد.

Image result for osmo woodturning product

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی