مبانی معرق‌‌کاری و فراتر از آن؛ تکنیک‌های حرفه‌ای برای ایجاد تصاویر زیبا با روکش و خاتم

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

logo لطفا منتظر بمانید...

مبانی معرق‌‌کاری و فراتر از آن؛ تکنیک‌های حرفه‌ای برای ایجاد تصاویر زیبا با روکش و خاتم

 

هنر معرق‌کاری – استفاده از روکش و خاتم برای آرایش یک پروژه کار با چوب یا ایجاد تصاویر زیبا – قرن هاست که‌ صنعتی محبوب به‌شمار می‌آید.
در دوره‌های اقتصادی سخت‌تر و اهمیت زیست‌محیطی امروز، روکش‌های چوبی، یک گزینه غنی و ارزان برای ساخت آثار شگفت‌انگیز ارائه می‌دهند که در عین حال جنگل‌های گران‌بها را حفظ می‌کند. کارکردن با روکش چوبی بسیار آسان است و به چیزی بیشتر از اسکرول ساده یا اره منبت‌کاری دستی نیازی ندارد. بهتر از همه، کار با معرق‌کاری بسیار ایمن است و نیاز به یک کارگاه اختصاصی ندارد. یک گاراژ، آشپزخانه یا هر فضای کاری کوچکی نیز برای این کار مناسب است. با بیش از 20 پروژه و نکته‌های تخصصی از دو تن از برترین متخصصان معرق‌کاری امروز، هر آنچه شما نیاز دارید تا بر روکش‌های چوبی و خاتم‌ها مسلط شوید و به طراحی تصاویر و ساخت پروژه‌هایی مانند جعبه‌ها، زیرلیوانی‌ها، پلاترها و کاسه‌های زیبا و منحصربه‌فرد بپردازید را دربر دارد.
این کتاب با بیش از 250 تصویر، الگوهای تمام‌قد و آموزش‌های مستقیم، خواننده را به صورت گام‌به‌گام، از طریق هر پروژه هدایت می‌کند و نشان می‌دهد که چه کارهای بسیار ساده‌ای می‌توانند پیچیده به نظر برسند.
کتاب مبانی معرق‌کاری و فراتر از آن برای چوب‌کاران علاقمند، صنعتگران و سازندگانی که برای کشف این فرآیند جذاب آماده هستند، تهیه شده است.
سال انتشار: 2015  |  تعداد صفحات: 176  |  حجم فایل: 95 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

 

Basic Marquetry and Beyond: Expert Techniques for Crafting Beautiful Images with Veneer and Inlay
نویسنده:
Ken Horner
ناشر:
Linden Publishing
ISBN10:
1610352491
ISBN13:
9781610352499

 

رمز فایل رمز فایل:www.booktolearn.com
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی